Specjalista ds. rozliczeń i kontroli kosztów

Specjalista ds. rozliczeń i kontroli kosztów

Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
  • planowanie, aktualizacja i bieżąca analiza budżetu kontraktu,
  • monitorowanie ryzyk ekonomicznych oraz zobowiązań i należności,
  • kontrola formalno-rachunkowa obciążeń kosztowych oraz merytoryczna z zakresu kosztów finansowania, gwarancji, ubezpieczeń oraz ich refakturowanie,
  • analiza i raportowanie odchyleń na poszczególnych pozycjach budżetowych,
  • bieżące raportowanie kosztów i wyniku finansowego kontraktu,
  • współpraca z Działem Finansowym w zakresie obsługi finansowo-księgowej realizowanego kontraktu.
Od kandydatów oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego ekonomicznego,
  • mile widziane doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie budowlanej,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • samodzielności w działaniu,
  • dobrej znajomości Ms Excel.
Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • niezbędne narzędzia pracy.
APLIKUJ