Asystentka Zarządu

Asystentka Zarządu

Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:

  • obsługa administracyjna sekretariatu,
  • prowadzenie rejestru korespondencji i faktur,
  • koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji,
  • przyjmowanie gości i obsługa organizacyjna spotkań,
  • organizacja podróży służbowych oraz okolicznościowych imprez firmowych,
  • tłumaczenia pisemne i ustne związane z działalnością Spółki,
  • zamawianie artykułów biurowych i spożywczych,
  • przygotowywanie (redakcja) dokumentów i korespondencji w ramach działalności Zarządu Spółki,
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez Zarząd w zakresie zadań sekretariatu.

Od kandydatów oczekujemy:

  • biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (konieczność komunikacji bezpośredniej i telefonicznej oraz tłumaczeń),
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • dobrej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office,
  • wysokiej kultury osobistej, odpowiedzialności, rzetelności,
  • doskonałej organizacji pracy,
  • prawa jazdy kat. B.

Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • ubezpieczenie na życie,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • niezbędne narzędzia pracy.

APLIKUJ