Specjalista ds. BHP

Specjalista ds. BHP

Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
  • wykonywanie obowiązków wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bhp,
  • udział w postępowaniu powypadkowym oraz badanie i dokumentowanie przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy zgodnie z wymaganiami przepisów oraz wewnętrznymi procedurami i standardami,
  • badanie i dokumentowanie przyczyn i okoliczności zdarzeń potencjalnie wypadkowych,
  • prowadzenie szkoleń z zakresu bhp,
  • przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp,
  • sporządzanie, przegląd i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego,
  • udział w opracowywaniu wewnętrznych procedur, regulaminów i instrukcji bhp, współpraca z kadrą Zarządzającą w działaniach mających na celu doskonalenie kultury BHP w Spółce i na realizowanych kontraktach,
  • współpraca z zewnętrznymi organami kontroli,
  • prowadzenie dokumentacji BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Od kandydatów oczekujemy:
  • doświadczenia w pracy w służbach BHP w branży budowlanej,
  • wyższego wykształcenia o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i co najmniej rocznego stażu pracy w służbie BHP, lub
  • ukończonych studiów podyplomowych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i co najmniej rocznego stażu pracy w służbie BHP,
  • mile widziany kurs inspektora ppoż,
  • dobrej znajomości obsługi komputera,
  • prawa jazdy kategorii B.
Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego, 
  • ubezpieczenie na życie,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • niezbędne narzędzia pracy.
APLIKUJ