Miejsce pracy: Sandomierz
Zakres obowiązków:
- udział w negocjacjach z podwykonawcami
- sporządzanie zamówień i umów z podwykonawcami, dostawcami materiałów i usług zgodnie z obowiązującymi w spółce procedurami
- przygotowywanie wniosków i dokumentacji do urzędów
- prowadzenie korespondencji z kontrahentami, stronami procesu inwestycyjnego oraz z organami administracji
- sprawowanie kontroli nad dokumentacją dotyczącą kontraktu, w tym archiwizacja, organizacja i prowadzenie ewidencji dokumentów
- wsparcie kierownictwa i zespołu kontraktu w zakresie spraw administracyjno-prawnych oraz w relacjach formalnych z inwestorem, podwykonawcami, dostawcami i kontrahentami
- współpraca z działem prawnym Spółki
Nasze wymagania:
- wykształcenie prawnicze, administracyjne lub inne pokrewne
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- znajomość przepisów prawa cywilnego, PZP, budowlanego, administracyjnego
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność i umiejętność pracy zespołowej
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym
- prywatną opiekę medyczną
- dofinansowanie karty multisport
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole