(branża budowlana – infrastruktura drogowa i kolejowa)
Miejsce pracy: Małopolska, Śląsk, Podkarpacie
Zakres obowiązków:
- sporządzanie i aktualizacja budżetu kontraktu
- analiza umów z inwestorem i podwykonawcami oraz kontrola wykonania
- nadzór nad prawidłowym obiegiem oraz kontrola formalna i rachunkowa dokumentów finansowych na kontrakcie
- monitorowanie ryzyk ekonomicznych, zobowiązań i należności
- analiza odchyleń kosztów rzeczywistych od założeń budżetowych
- udział w finansowym zamknięciu miesiąca, roku oraz w procesie raportowania do Grupy
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne)
- doświadczenie w obszarze kontrolingu technicznego i finansowego
- znajomość branży budowlanej i zasad budżetowania
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne
- sumienność, dokładność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków
- prawo jazdy kat B
- mile widziane doświadczenie w branży budowlanej
To oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym
- prywatną opiekę medyczną
- dofinansowanie kart Multisport
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole