Specjalista ds. administracji (branża budowlana)

Specjalista ds. administracji (branża budowlana)

Miejsce pracy: Wierchomla

Obowiązki:

  • organizacja i prowadzenie biura budowy
  • dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji
  • przygotowywanie niezbędnych dokumentów na potrzeby kontraktu
  • załatwianie spraw związanych z realizacją kontraktu w organach administracji publicznej i innych jednostkach współpracujących
  • współpraca z księgowością i działem kadr

Wymagania:

  • wykształcenie średnie/wyższe
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • obsługa pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
  • dokładność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków
  • czynne prawo jazdy kat B

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę / umowy zlecenie
  • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym
  • prywatną opiekę medyczną
  • dofinansowanie kart Multisport
  • pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole

APLIKUJ